| 1 | مصوبه شماره ۲ – جلسه ۵۰ | راهنمایی، مشاوره و داوری پایاننامه در سایر دانشگاههای دولتی و غیردولتی | دانلود | 
			
				| 2 | مصوبه ۳ – جلسه ۷۷ | مأموریت پژوهشی طرحهای دروندانشگاهی | دانلود | 
			
				| 3 | مصوبه ۸ جلسه ۱۴۰ | دریافت امتیاز طرح پژوهشی | دانلود | 
			
				| 4 | مصوبه ۵ جلسه ۱۴۲ | حذف دانشجوی دانشگاه کوثراز شمارش نویسندگان | دانلود | 
			
				| 5 | مصوبه ۲ جلسه ۱۴۳ | اعتبار سنجی نشریات علمی خارجی/ ایرانی | دانلود | 
			
				| 6 | مصوبه ۷ جلسه ۱۵۱ | Doi  مقالات به منزله انتشارنهایی | دانلود | 
			
				| 7 | مصوبه 1 جلسه 153 | اختصاص بالاترین امتیازبه نویسنده اول یا نویسنده مسئول | دانلود | 
			
				| 8 | مصوبه ۶ جلسه ۱۵۴ | حمایت از پژوهشگران جهت ارسال مقالات به نشریه تخصصي دانشگاه | دانلود | 
			
				| 9 | مصوبه ۹ جلسه ۱۵۸ | پرداخت هزینه کد اخلاق از محل پژوهانه | دانلود | 
			
				| 10 | مصوبه ۱۳ جلسه ۱۶۱ | بررسی نحوه امتیازدهی به مقالات | دانلود | 
			
				| 11 | مصوبه ۶ جلسه ۱۸۱ | حمایت از کتابهای خریداری شده توسط اعضای هیات علمی | دانلود | 
			
				| 12 | مصوبه ۱ جلسه ۱۹۶ | افزایش سقف شرکت در همایش داخلی و خارجی | دانلود | 
			
				| 13 | مصوبه ۲ جلسه ۱۹۶ | ضرایب ارتباطات و پژوهانه جدید الاورود طبق آیین نامه ابلاغ شده سال ۱۴۰۳ | دانلود | 
			
				| 14 | مصوبه 1 جلسه 197 | داوری طرح های برون دانشگاهی بدون ناظر | دانلود | 
			
				| 15 | مصوبه 13 جلسه 198 | ارائه  شاخص های پیشنهادی برای طرح های برون دانشگاهی در سطح ملی | دانلود | 
			
				| 16 | مصوبه 2 جلسه 199 | مدت رمان ذخیره پژوهانه و تجمیع پژوهانه جدید الاورود | دانلود | 
			
				| 17 | مصوبه 8 جلسه 200 | ساز و کار اخذ بالا سری از طرح های پژوهشی برون دانشگاهی مستقل | دانلود | 
			
				| 18 | مصوبه 3 جلسه 203 | تعریف ساز و کار جهت پرداخت پژوهانه پارسا | دانلود | 
			
				| 19 | مصوبه 5 جلسه 199 | امتیازدهی مقالات پر استناد، داغ و 10% اول گروه موضوعی | دانلود | 
			
				| 20 | مصوبه 11 جلسه 205 | نام دانشجو به عنوان همکار طرح درون دانشگاهی نوع یک و دو | دانلود | 
			
				| 21 | مصوبه 13 جلسه 205 | فرآیند پرداخت فاکتورهای هزینه طرح بین دانشگاهی (نمونه طرح های دانشگاه کوثر بجتورد با دانشگاه حکیم سبزواری) | دانلود | 
			
				| 22 | Text | Text | Text |